Un cop més tenim les Festes Majors aquí, unes festes amb molta alegria, diversió i activitats tant per a grans com per a petits. Des del dia 23 de juliol fins al 2 d’agost el poble obre les seves portes per a que tothom hi trobi allò que més li agradi. Menjades populars, bous, correfocs, jocs tradicionals i una cloenda amb uns espectaculars focs artificials a la vora del riu.
Els bous són una tradició molt arrelada a les nostres terres.
No us perdeu l´ofrena el dia 26 de Juliol, un acte tradicional on totes les entitats del poble obsequien al nostre patró fruits, flors i panoli. Aquesta imatge data de principis de 1930.
Les festes són el millor motiu per reunir-se amb els amics i la família, i per descomptat els visitans. El berenar popular omple de taules tot el carrer major i tothom hi es convidat a menjar i disfrutar d’un bon estofat de bou. Dia 27 de Juliol a les 20:00h amb un preu de 3€ (venda de tiquets a l’Ajuntament).
No oblidem les nits de ball amb concurs de fanalets, barrets i les millors orquestres.
Si voleu disfrutar de totes aquestes festes descarregueu-vos el llibret.
Programa Festes Majors Sant Jaume 2015
DESITJEM UNES BONES FESTES A TOTHOM!!!